Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Första inlägget!!

Av Daniella - 26 maj 2011 00:18

Tjatja, nu har ja bytt blogg till denhär. Min gamla blogg heter www.daniellacaroline.blogg.se ifall nån skulle vilja kolla in på den. Hade haft den ett tag så kändes att ja behövde byta blogg, inge kul att ha samma hela tiden. Då hittar man ju inga nya grejjer å funtioner. :) Men nu har ja iaf bytt t den här bloggen, får se om den e rolig och om folk hittar hit. Annars får ja väl byta igen..
Klockan e halv ett nu typ, har bara en lektion i skolan imorrn, resten e inställda för de e så nära sommarlovet! Så blir en kort dag imorrn. :D Börjar tyo halv ett på dagen tror jag, de e ju skönt. Då har ja sov morgon imorrn, nicenice. :)

Idag Har de varit en vanlig skoldag. Började åtta å slutade drygt halv tre om ja minns rätt. Siste lekitonen va på Djäkne med massa aktiviteter å lekar. Vi går ju BF så vi e lite barnsliga av oss. ;) Hahah, men de börja regna när vi va där så de va väl sådär. Men annars va de finfint.. Kom hem vid halv fyra å la mej i soffan. Ja däcka direkt, fattar inte vrf? Brukar aldrig kunna somna mitt på dagen! :o Vaknade en timme efter av att de va obekväm så skulle gå t sängen å lägga mej å kolla tv. Men hann aldrig starta tv:n, ja somna direkt typ. Sen sov ja t halv nio på kvällen! Fem timmar av dagen sov ja bort!! De e inte likt mej, men ja håller kanske på att bli sjuk lr nå. Ha varit hängig hela dagen å sen haft ont i magen lite till å från. :/
Ne, nu ska ja sova (igen). Ha det, Nattinatti.
Puss'N 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniella - 21 januari 2015 19:37

"I've learned to live half alive..."

Av Daniella - 16 januari 2015 16:46

Hej.Har så mycket jag skulle kunna skriva om och berätta men det mesta är tyvärr jobbigt och dåliga saker så jag håller det för mej själv. Igår och idag har jag varit till solariet och solat, så skönt. Haft ett uppehåll på lite drygt en halv månad nu...

Av Daniella - 31 augusti 2014 14:30

Som rubriken säger.. Höst, sommaren gick för snabbt/var för kort! Hann ju inte ens bada ute här i sverige, det känns så tråkigt! :( Jag hatar hösten och vintern, de e de värsta jag vet eftersom jag är så otroligt frusen. Blir ju nästan deprimerad nu ...

Av Daniella - 5 augusti 2014 22:51

Hallojj och ett stort grattis till mej själv, bara för att! Blir mer tant för varje år som går! :o Haha fast känner mej ju inte riktigt så gammal å de e väl de som räknas? ;)Dagen idag:Mamma kom in å väckte mej, kände genast att de börja lukta rök så...

Av Daniella - 29 juli 2014 01:16

Hallojj, nu sitter jag här igen fast jag borde sova för jag ska faktiskt upp i tid imorrn och gå på stan vid 11 med J! ^^ Innan de ska ja hinna snacka me pappa, duscha å fixa mej. Måste typ gå upp vid 9 då? :o Ojojj då borde ja lägga mej nu..Idag har...

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards