Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Daniella - 9 juni 2011 21:46

Nu har ja kollat tv å lagt ut en annons på nån sida (kmr inte ihåg vart det var). x)
Nu återstår bara att borsta tänderna å byta om sen sova å tagga till avslutningen imorrn! Så skönt att slippa skolan ett tag sen.   Ni får ha de så bra, nattinatti.
Puss'N  

Av Daniella - 9 juni 2011 15:10

Idag va det å-racet i svartån utanför skolan. De va en kort "skoldag".. Tog en halv värktablett innan ja drog dit så ja inte skulle bli så trött men så ja samtidigt inte behövde ha så jätte ont. De funkade helt okej, satt å prata me Elin ett tag i skolan innan vi drog. Sen träffade ja Raus bara i några minuter innan bussen kom. Här hemma har inte så mkt hänt förutom att ja käkat å suttit ute lite. Nu tog ja den andra halvan av tabletten.  
Kanske ska träffa Elias en kort stund ikv, får se hur min mage mår då! Annars blir de bara att va hemma idag. Å imorrn e de skolAVSLUTNING!!  
Puss'N  

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards