Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Daniella - 17 juni 2011 19:11

Känns fan som att de e söndag, har haft så så så tråkit idag! Men de e väl mkt för att de varit så dåligt väder så man inte kunnat vara ute idag.. Har inte gjort så mkt mer än att varit barnvakt ett par timmar idag. DEt va ul att ha kusinerna här, lilla Jeppe skrattar så sött. ^^ Satt å ritade lite me Emilia när Jesper sov, vi bytte teckningar sen. Tog en bild från idag (solen sken så mitt huvve ser helt stört ut, drf ja täckt för det.) Älskar er, kusiner!   



Ikv vet ja inte om de händer så mkt mer, skulle varit me en kompis men han har inte hört av sej så venne hur de blir.. :/ Annars lägger ja mej väl tidigt så e ja pigg imorrn iaf. ^^ hehe..
Puss'N   

Av Daniella - 17 juni 2011 12:10

Hejhej, ja hostar som en idiot idag. Å de gör ont i halsen med. Har tagit nån host tablett nu men hostar fortf, bara lite mindre..
Duschade igår kväll å mitt hår e fortf blött! :/ Åh!! Moster ringde precis å hon kmr över med Emilia å Jesper så ja får va barnvakt.   Alltid kul med kusinerna på besök! Så ja måste snabbt fixa mej nu. 
Puss'N  

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards