Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Daniella - 3 juli 2011 15:08

Tjenare! Idag gick ja upp åtta å skulle ringa å väcka pappa men han svara inte å de va upptaget hela tiden i en halvtimme. Sen fick ja tag på han på mobilen å då hade han typ glömt att lägga på telen lr nå sånt..    Sen iaf kom han å hämta mej å vi svängde förbi donken å köpte toast. Klockan tio drog vi t Jula å köpte ett par stolar som vi sen använde på Drag raceingen. Vi va där å kolla i nästan tre timmar, de va kul! Fast lite tråkigt att de va sån kort tävling i år..   Å de va en snubbe som fråga vart å för hur mkt ja köpt min Ziperall å han tyckte den va jätte snygg! Haha alltid kul me komplimanger!   

När ja kom hem så höll mamma på att sätta upp nya gardiner i mitt rum. De blev samma som ja hade innan.  Mina tiger randiga typ.    
Här e en bild från idag:

   
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards