Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Daniella - 26 juli 2011 14:47

Hejsan, har fått nå konstigt bett på låret. Vette fan va de e, trodde först de va myggbett men de e för stort å rött! D: Å de kliar så sjukt mkt, nu har ja ett Batman plåster där iaf! ^^
Idag har ja dunkat musik, suttid vid datan å tagit en snabb dusch.. Inte så mkt mer som hänt.. Ja har gått ner dom där äckliga två kilona som ja gick upp igen nu! :D Gick ju upp de för kanske två månader sen, å nu va dom bah borta utan att ja ansträngt mej när ja vägde mej!   Jippie!!
Senare idag ska ja va me Erik som e i v-ås nu.. Kanske sover där, så då blir de inga fler inlägg här förns imorrn.
Fy bubblan va ja har tråkigt nu, å hungrig e ja oxå? Hmm..

Åh, ja funderar på att köpa en ny mobil? :) Tänker inte skriva här vilken för alla ska bah säga va dom tkr om den då å så blir ja velig å venne om ja vill köpa'n. Ja vill skaffa min egen uppfattning!   Så om ja nu skulle köpa den så får ni veta va de va för nån!
Puss'N   

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards