Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Daniella - 1 augusti 2011 21:49

Hejsan, nu bakar ja kolakakor med mamma å lyssnar på barn låtar! De e fint de! De luktar jätte gott i hela lägenheten nu. ^^ 

   Dålig bild men dom e jätte goda iaf!  
Puss'N 

Av Daniella - 1 augusti 2011 14:19

Hej, ja ja har tråkigt.. Ingenting har hänt än, förutom att ja bråkat lite med en person. Mamma e påväg t stan nu, sen när hon kmr hem så ska vi t affärn å köpa hem ingredienser till min tårta å så. Fyller år på fredag.  
Sen ska ja nog vara med Cissi å Malin ikv å kanske dricka. Fast vet inte vart än.. D:

Klippte luggen å toppade håret lite igår kväll.. Fast ja va så trött så ja orkade inte gö nånoga så de e lite hackigt å ojämnt på vissa ställen. Men vafan, de e inte så mkt att de väcker uppmärksamhet direkt! Haha, ja borde väl ta å gå t nån frisör salong snart. De va typ 3 år sen ja varit på nån sån. Alltid toppat de själv å så typ, för de blir oftast fel å fult när man går t nån frisör! -.-'
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards