Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Daniella - 10 augusti 2011 22:39

Hejsan! Idag har min värk äntligen slutat så ja drog ner på stan med mamma å käkade på Choice å shoppade!  
Btw, de har regnat jätte mkt i princip hela dagen idag, de va ju lite surt..   
Men iaf.. Vi va först på restaurangen å åt buffé, ja åt så ja blev propp mätt typ! x) 
Sen gick vi på stan å ja köpte:
Gina tricot- Skjorta och topp.
H&M- Eye liner, eyebrow pen, strumpor och puder borste.
New yorker- Två t-shirtar å en jacka.
Konsum- Fruktskul och mini tomater.
Jackar va så snygg, blev kär i den direkt! Kostade dock endel men de va de värt, synd bara att den bara hade två fickor som va jätte små å öppna. Menmen, den va iaf skön å snygg! Love it!   
Allt ja köpte va snyggt, annars skulle ja ju aldrig köpt de! Men jackan va absolut vackrast. (A)


Regnregnregn..

   
My lips and my RÄLS?

 
Allt ja köpt, as sköna saker å snygga! ^^

 
Snygg lr vad? Så söt tkr ja   

Ne nu ska ja kolla lite tv sen e de bara att sova kvar. Så ni får ha de så bra!
Puss'N

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards