Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

When life puts you in tough situations,..

Av Daniella - 31 augusti 2011 20:47

.. don't say why me? Just say try me!
Och om det nu var så lätt.


Hejhej på er. Idag har jag varit i skolan å äntligen fått byta skåp! Så nu har jag ett överskåp å de känns skönt att ja har fått det fixat. Så ja slipper oroa mej över det.   Efter skolan åkte jag t Niclas å va där ett litet tag, vi kollade på filmen... åh va heter den nu då? Typ "hur många lingon finns det i världen". Den filmen e ju så söt. ^^ Sen åkte ja hem efter två timmar lr nåt för att hinna på mitt buss kort.


Har mått lite halv taskigt idag, lr ja de har jag gjort i några dagar nu. De e för mkt dåligt som händer just nu. Ja önska ja bara kunde stänga av alla mina känslor, bra som dåliga. Skit hit å dit. Tänker inte ta upp allt här på bloggen, så personligt behöver det inte skrivas om så alla vet. Mina problem är mina problem och ingen annans, det vet jag ja.


Imorrn har ja sovmorgon till 11.50 Fast hinner inte gå på den lektionen som börjar då för jag  har tid hos min tandhygienist strax efter det. Så jag kommer bara hinna ha halva friskvården och sen hela bilden. Skön dag ändå imorrn. Även fast ja inte gillar tandläkare. :/

Här kmr lite bilder. (Just ja, Marika va här igår å vi tog massa bilder å moffade popcorn å prata. De va kul att träffa henne igen! Sen va Jessica oxå här ett litet tag.) 



That's me.
   I'm blue..

 Stop!

 Den bjuder ja på ;P xD

 Me and my friend.  
Puss'N 

 
 
johanna

johanna

31 augusti 2011 23:32

- jättekul att du är med och lycka till! :D Fortsätt att kika in i bloggen för andra roliga saker! ^^

För större chans att vinna måste du gilla på fb och länka till tävlingen! =)

http://nattstad.se/johannalicious

 
Sanna

Sanna

1 september 2011 00:02

Kul att du vill vara med och tävla, önskar dig lycka till!

Kram Sanna

http://mammasvardag.blogg.se

 
MADDES

MADDES

1 september 2011 09:27

Kikar in och tipsar om att jag har en riktigt bra smyckestävling nu där hela tre läsare vinner ett valfritt smycke. Klicka på länken nedan för att komma direkt till tävlingen!!

http://maddisenj.blogg.se/2011/august/smyckestavling.html

http://maddisenj.blogg.se

 
Ingrid

Ingrid

1 september 2011 10:44

Skönt med sovmorgon :)

Vad roligt att du är med och tävlar i min blogg :) SPana gärna in mina andra tävlingar som är igång ifall du inte redan deltar i dem. Lycka till! Kram, Ingrid

http://p0llys.blogg.se/category/mina-tavlingar.html

http://p0llys.blogg.se

 
Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

1 september 2011 12:35

Hejsan, hoppas allt är bra? :)

Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat smycken och underkläder! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.

Ha en bra dag!

Kram Nathalié

http://yarp.blogg.se

Daniella

1 september 2011 20:47

hejhej, jadå de e fint sj? :)
Ja kollar in på din blogg nu då.

 
carolinhe med H

carolinhe med H

1 september 2011 19:15

sv: hej sötan, saknar dig massa vi borde verkligen ses snart. jag mår finfint självdå? ;) <3

http://carolinhes.nu

Daniella

1 september 2011 20:49

Ja de tkr jag! :) Så bra, jodå ja mår helt okej.
Hoppas vi kan ses snart

 
Ingrid

Ingrid

1 september 2011 22:02

Vad roligt att du hittade en till tävling som du ville delta i :) Kram!

http://p0llys.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniella - 21 januari 2015 19:37

"I've learned to live half alive..."

Av Daniella - 16 januari 2015 16:46

Hej.Har så mycket jag skulle kunna skriva om och berätta men det mesta är tyvärr jobbigt och dåliga saker så jag håller det för mej själv. Igår och idag har jag varit till solariet och solat, så skönt. Haft ett uppehåll på lite drygt en halv månad nu...

Av Daniella - 31 augusti 2014 14:30

Som rubriken säger.. Höst, sommaren gick för snabbt/var för kort! Hann ju inte ens bada ute här i sverige, det känns så tråkigt! :( Jag hatar hösten och vintern, de e de värsta jag vet eftersom jag är så otroligt frusen. Blir ju nästan deprimerad nu ...

Av Daniella - 5 augusti 2014 22:51

Hallojj och ett stort grattis till mej själv, bara för att! Blir mer tant för varje år som går! :o Haha fast känner mej ju inte riktigt så gammal å de e väl de som räknas? ;)Dagen idag:Mamma kom in å väckte mej, kände genast att de börja lukta rök så...

Av Daniella - 29 juli 2014 01:16

Hallojj, nu sitter jag här igen fast jag borde sova för jag ska faktiskt upp i tid imorrn och gå på stan vid 11 med J! ^^ Innan de ska ja hinna snacka me pappa, duscha å fixa mej. Måste typ gå upp vid 9 då? :o Ojojj då borde ja lägga mej nu..Idag har...

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards