Alla inlägg den 6 september 2011

Av Daniella - 6 september 2011 14:13

Hejsan. Idag har jag varit upp på tandregleringen å spänt min tandställning. Å fick massa nytt skit i mun oxå. Typ extra gummisnoddar och två guld krokar.. (det kan ni se på bilden som ja lägger i slutet av detta inlägg.)
Det börjar redan spänna, kmr säkert gö jätte ont inatt och imorrn. De sa tandis att de skulle gö iaf, men ja hoppas ju såklart att de inte gör de!  

Stannade på stan påvägen hem å köpte lite godis å träffade Ellie, vi stod å pratade lite tills min buss kom.  

Sen när ja kom hem var sotar'n här, han höll på med fläkten i köket. Men nu har han dragit å ja e hemma sj. Mamma har hämtat sin cykel å är nu hos mormor tror jag?
Har haft m-värk idag oxå. Visst de e kanske inte så intressant att läsa om att jag har det men ja har inte tvingat nån att läsa eller hur?! Så klaga inte på vad jag skriver om. (ta inte åt dej om du inte klagat såklart^^).
Nu ska ja typ kolla tv lr nåt. Ta en värkis så både m-värken å huvud/tandvärken försvinner, förhoppningsvis.  

      Puss'N

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards