Alla inlägg den 11 september 2011

Av Daniella - 11 september 2011 21:41

Hejhej, e fortf sliten efter en chill kväll igår. Jag, Daniella å Sandra drog t Raus å "festa" å chilla igår kväll. Kvällen vart helt nice faktiskt! Vi drack, snackade å hade kul.   Vi la oss vid sex imorse så ja har varit helt sliten idag. Men tack till alla som gjorde kvällen toppen!


Idag har jag bara varit hemma å sovit å tagit de lugnt. Å duschat oxå såklart. (Y) Nu kollar ja på dedär nya humor programmet på femman, hel kul. x)

Orkar inte skriva så mkt mer nu. Men någon bild kan ja väl lägga upp. ^^




Sandra på bussen dit.  

Jag påvägen dit tror jag.
    Jag å Daniella vid fem på morgonen nånting, typ ganska dragna.

   Mattias på morron!

Nu ska ja borsta tänderna.. 
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards