Alla inlägg den 15 september 2011

Av Daniella - 15 september 2011 22:50

Hejhej, idag har ja varit hos tandis å dom slipade ner kanterna på min båge för de stack in i kinden å de blev sår å gjorde ont.    men nu e de värsta borta iaf.
Sen köpte mamma spicy mat åt mej som ja käkade hemma, mhmm jätte gott! Sen kom kusinerna å moster hit vid fyra ungefär. Det var längesen ja träffa dom nu, så det va roligt. Vi flummade lite med camen på datan. Haha do e så söta. ^^



Kusinerna, så söta!  
e
 Jeppe, Milo å jag.

   Moster minihuvud. xD

Sen har ja upptäckt att all varmvatten e borta så de e bara iskallt kvar. Å ja skulle duscha ikv men så blev de ju inte för ja vill inte bli förkyld tills imorrn. Men ja måste ju hinna duscha å få håret torrt så fort som möjligt imorrn för ja ska ju ut på krogen me Daniella då! Kan ju inte va skitig då ju!   Fett irriterad ja blev när ja skulle duscha å de bara va iskallt. Förstörde ju allt..
Nu ska ja sova. Natti!
Puss'N  

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards