Alla inlägg under september 2011

Av Daniella - 4 september 2011 17:56

Hejsan. Inatt har jag varit vaken på en ö. Sov typ en halvtimme på marken bara. Vi åkte dit igår vid kl ett på dagen. Å kom hem idag vid 10 på förmiddagen. Ja sov i princip bara en halv timme när vi va där, restan av tiden fånga vi kräftor och fiska lite. Det va roligt att va där å dra upp alla kräftor men gud så kallt de va på natten! Å ja va så trött ett tag men ja klara av att va vaken iaf. Vi tog ganska många kräftor. ^^
Bilder kommer sen, har tagit ganska många bilder på naturen å kräftorna, å dom ja åkte med oxå.   Dom får ni se i nåt senare inlägg.
Jag kom iaf hem vid tio å slockna nästan på dirren. Sov till kl fyra då mamma väckte mej! Sen dess har ja bara tagit de lugnt å kolla tv å snackat me mamma. Är helt slut i kroppen å både fryser å e trött. Men det va iaf kul att va där å fånga kräftor. ^^

Puss'N  

Av Daniella - 2 september 2011 21:02

hejhej, kort inlägg idag!
Har varit i skolan sen åkte ja me mamma t Erikslund å shoppa lite. Vi ska dit sen igen nån dag för ja hitta en byrå å en fåtölj ja ville ha på Ikea. (A) Vi käkade oxå där, mysit.
Nu är de fredagskväll å ja tror att ja har typ tråkigast av alla idag. Hur kan ja sitta hemma på en fredagkväll? Jo för ingen vill hitta på nå å så hitta vi ingen fest ikv..   Aja, imorrn ska jag med pappa t Vättern. Några till grannar ska oxå dit. Kommer hem på söndag igen, men ja tror inte de blir nå bloggande förns på söndag. Så ni slipper oroa er. ;P
Nu ska jag sova. Nattinatti.

   Puss'N

Av Daniella - 1 september 2011 21:51

Hejsan, idag hade jag sov morgon. Så skönt det skulle ha blivit, om inte NÅGON tok knacka på alla fönster å dörren å ringde å smsa på min mobil. Å dum som jag är glömde jag sätta på ljudlöst inatt. Så ja väcktes av det vid nio, sjukt beteende. Knacka å ringde tusen gånger i en hel timme! Höll på att få seriöst psykbryt ett tag. -.-' Sen åkte ja t tandis där jag hade en tid. Har fått ett litet hål.   Sen blev ja depp för hon klaga så mkt på mej så direkt efter gick ja me mamma t stan å fick spicy hot mat av mamma.   Tandis vill att ja ska sluta käka godis, kakor, yoghurt, fika, ja allt med lite socker i och sluta dricka läsk helt. Då kan ja ju lix gå å hänga mej om ja ska ta bort alla av livets goda saker! D: Haha skämt åsido. ;P
Sen iaf hittade ja inte t friskvården, men hoppas ja inte får skolk där.   Sista lektionen var bild, tror du inte samma person börja ringa mej då oxå?!? Fan vilken tur att ja kommit ihåg att stänga av ljudet då. Blev nästan förbannad, kan man inte fatta att ja går i skolan? Man får inte snacka telen då!!   Svarar jag inte första gången så svarar jag inte heller den hundra elfte gången!!
Nej nu ska ja inte hetsa upp mej igen.
Efter skolan drog ja runt p stan ett tag själv sen kom Simon ner å va med mej.   Så hade vi tråkigt tsm, vi kom inte på nåt att göra så vi hade bara trök. Sen drog ja hem.

Imorrn har mamma och ja bestämt att vi ska åka t Ikea å sen kanske kolla runt lite på erikslund. ^^ Har inte varit där på mnader nu. ;O Slutar typ halv tv lr så imorrn tror jag?
Nej nu börjar jag bli trötttrötttröttttt.. Märks? Hehe, nattinatti.
Puss'N     

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards