Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Daniella - 13 oktober 2011 20:00

tjatja, ja som rubriken lyder så sitter ja just nu å käkar mandarin, längesen ja åt de så de va gott! ^^ Nu ska ja se på tv, kanal fem. Sol å nånting nånting heter programmet typ, kommer inte ihåg å orkar inte kolla de nu. xD
Ska upp tidigt imorrn så blir väl sängen efter tvn, börjar jobba kl 8!
Puss'N 

Av Daniella - 13 oktober 2011 13:36

Hejsan, ja idag har jag varit på teater med praktiken. "Snövit och de 8 instrumenten" hette teatern och den va väl ganska bra, barnen gilla den iaf. De va mkt musik. ^^
Har tydligen ingen lektion i skolan idag som jag trodde så hade bara halvdag. Skönt de då ja fortf e förkyld!
Ska kanske träffa simon idag, men vet inte än. Får se hur de blir.
Just nu sitter ja å kollar fångarna på fortet å har ont i tänderna (tabdställningen spänner).  
Här kmr lite bilder (som ja pratat om):


Mmh, fint. Bild från förra helgen.
 
Orkidee.

Inte så värst god men kul med ny burk. Tack hampus :)
     Hampus råkade bli lite blå av påsen!

Fin flaska :D
  

Hoppas de går att dricka vinet sen! :)
     Söta Linn ^^


Va me Simon i helgen typ! :)

 


Pappa rensar skorsten!

       Bild på snövit från teatern idag! :P
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards