Alla inlägg under oktober 2011

Av Daniella - 9 oktober 2011 20:08

Hejhej, idag e de söndag! Fast de visste ni väl redan antar ja...?
Jag har varit ute hos pappa hela helgen å vilat upp mej å träffat en kompis lite. Men e dock fortf väldigt förkyld, de svider i min näsa. x(
Lämnade in mobilen på lagning idag. Laddnings hålet har pajjat så kunde ju inte använda den.   Men får förhoppningsvis tbx den hel inom 2 veckor! ^^
Nu ska ja krypa ner i sängen å kolla lite tv tills ja somnar.
Puss'N  

Av Daniella - 7 oktober 2011 15:56

Hej. Skönt med helg, har kämpat mej igenom praktiken även fast jag varit förkyld hela veckan, med feber vissa dagar. Men det har gått bra på praktiken ändå, fast varit extra trött å snorig.. x(
Ska strax åka t pappa antar jag. Får bli en "ta-det-lugnt-kväll/helg" nu. Så ja kan bli frisk! Jobigt att vara sjuk så länge.  
Puss'N  

Av Daniella - 4 oktober 2011 21:58

Tja, nu har ja duschat å kollat på desperate housewives så nu e de bara sängen som väntar.
Äntligen börjat på dom gamla pillerna igen så imorrn slutar de onda igen! ^^
Har inget mer att skriva här just nu tror jag.
Men sov så sött så skriver ja mer här imorrn lr så, nattinatti.

   Visst e ja snygg i bikini? ;)
Puss'N 

Av Daniella - 4 oktober 2011 16:25

Hejhej, just nu sitter ja i sängen med värme dyna på magen å kollar på "Våra bästa år" på tv som jag spelat in.
Nyss varit på tandregleringen å de gick fint, dom bytte bara kedjor denna gång så de gick ganska snabbt.   Fick med lite nytt vax hem oxå. I helgen som var så hade jag ju inte med mej nå vax, när ja vakna hos natta på lördagen hade jag en fet fläskläpp som gjorde aningen ont?! Å alla var min tandställnings förtjänst, inte så skönt lr kul.
Nu ska ja bara vila så ja e pigg tills imorrn, å sen duscha ikväll oxå.


Bild på tandställningen!
    Hade lite tråkigt idag å så hittade ja en sida där man redigera bilder. Inge snygg redigering men de va inte meningen heller. xD

   Omgjord bild på G och Simon. ^^
Puss'N 

Av Daniella - 4 oktober 2011 12:48

Hejhej, sjuk fortf å sket ont i magen men måste ändå upp på min tid på tandregleringen å spänna tandställningen. Så ja får de gjort, nu kmr ja ha ont i tänderna flera dagar oxå då. -.-'
Hade fått ganska många kommentarer nu när ja kolla, ska läsa dom snart. Hinner inte nu eftersom bussen går om tio min..
Skriver nog mer sen, ha de bra.
Puss'N 

Av Daniella - 3 oktober 2011 16:17

Hejhej, fy vilken seg data jag har. Nästan segare än vad jag känner mej idag! Får väl försöka fixa de sen.. När ja känner att ja orkar å har tid.
Imorrn börjar jag på dom nya/förra p-pillerna ja hade igen. Dom ja fick nu (Novletta) SUGER! Kan absolut inte rekomendera dom till någon!  

  • Yaz: Jag får väldigt ont i 2-3 dagar.
  • Novletta: Jag får väldigt ont i 3-4 dagar + jag har gått upp i vikt nå otroligt snabbt sen ja började ta dom. Å ja ha annars legat på samma vikt i flera år.

Resultat: Yaz e inte bra men de e fan så mkt bättre än Novletta! Vill aldrig mera se dom. Har fortf ont, å de e 4e dagen nu..  


Förutom de så e ja fortf förkyld å hängig. Varit hemma idag, men ska försöka gå t praktiken imorrn.
Mamma va på stan å då köpte hom med sej thai mat hem t mej för hon tyckte synd om mej.   De va jätte gott, precis ätit. Tack mamma!  

Nu ska jag lägga mej å vila, ha de så fint!

   Kissen har slutat komma t oss nästan helt.   Hoppas han hittat någon annan som matar honom! Men de kan ju ha hänt nåt med han oxå, de hoppas ja verkligen inte!  

   En halv gammal bild på mej, bara för att ja kände att nu behövs de lite mer bilder här! Kmr nya sen när ja mår lite bättre. ^^
Puss'N 

Av Daniella - 2 oktober 2011 13:18

Tjenare, i fredags va de fest. Roligt men lite knas ett tag tyvärr.. (Y) Jag å Frida hade ju ganska kul när vi va ute å smög, å ja trampa in en sten i foten å hom trampa på en snigel. (Vi hade inga skor).  
Nästan alla sov över där så de blev ganska fullt. Sov väl i 4 timmar ungefär sen när ja vakna hade ja fått världens mensvärk å blivit super förkyld. Så de va inge kul att vakna.   Va kvar där tills på kvällen då pappa hämtade mej, å somna ganska tidigt i soffan..
Idag har ja oxå haft sådär fruktansvärt ont och väldigt förkyld. Tror ja hade feber igår oxå. :/ Hoppas allt går över tills imorrn!
Kusin fyller ju år idag så vi ska gratta henne, men venne om jag följer med. Har så ont att ja inte ens kan sitta rakt. :/ Grattis Emilia.  
Nu ska ja ta å vila, ha de så fint!
Puss'N   

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards