Alla inlägg den 1 november 2011

Av Daniella - 1 november 2011 21:53

Hejhej, nu har ja ändrat designen lite här på min blogg som ni kanske ser. Blev så trött på dom extrema färgerna jag hade tidigare, vet inte om ni oxå tänkte på det men nu är det iaf ändrat. Vill ni att ja ska ändra nåt annat speciellt i bloggen för att göra den bättre så får ni gärna säga till mej.   Ändrade färger, typsnitt och presentation och lite sådant. Hoppas att det inte blev allt för annorlunda å fult nu då!

Jag har just kollat klart på "värsta pojkväns akademin" som går på trean, det slutade just. Vissa av killarna blir man ju förbannad på helt seriöst. Å vissa av tjejerna förstår jag mej inte på, att dom inte gör slut och lämnar dom (vissa iaf).  
Jag har väldigt ont nu, ska gå upp å värma på vete värmaren igen å ta en värk tablett så att det lättar lite. Det är inte ett dugg kul att få såhär ont kan jag lova. Men det är ju bara 2-4 dagar varje månad som det gör såhär ont, får jag trösta mej med.. Hehe..  
Dehär blir nog sista inlägget för ikväll, så nattinatti. Sov sött.


En bild som Carro tog när ja gadda mej i söndags. (Mosade hennes hand ganska mkt när han gadda på svanskotan,  annars låg ja mest bah å höll hennes hand)   
Puss'N   

Av Daniella - 1 november 2011 16:19

Tja, idag har bara varit slappa slappa hemma dag typ.. Sovit ett tag på dagen, de va riktigt skönt för då slapp ja ju känna den dumma smärtan. ^^Men lite tråkigt att bara ligga inne i sängen själv å ha ont när de e höst lov å allt..  
Nu ska ja iaf käka ropar mamma, så får väl avrunda inlägget här. Väldigt kort inlägg men men..
Puss'N 

UM?

Av Daniella - 1 november 2011 09:04

God morgon, idag har ja tid på um kl halv elva men ja venne om ja ska ringa å avboka den tiden lr inte.. Vaknade nämligen kl halv sju imorse av att ja hade så sjukt ont i magen så ja kunde inte ligga still. Då hade ja fått min m-värk, inte kul alls!   Har verkligen otroligt ont jag, så venne om ja klarar av att sätta mej på en buss utan att vrida å vända mej av smärtorna. Å hur kul e de lix, folk kmr ju tro att ja e dum i huvve på nå sätt?
Ska ju bara dit för att förnya recept på mina p-piller å prata om ett annat piller som ja kanske vill byta till. Men de kan ja ju göra lite senare, för ja har ju typ 3 kartor kvar lr nå sånt.. Så ja klarar mej ju i 3 månader t om de nu skulle va så att ja inte orkar gå dit idag.  

Annars hade ja väl bara tänkt ligga i sängen med värme saken på magen å ha ont hela dagen, dehär förstör ju hela min dag.. Hatar mens, vrf funkade inte mini piller som dom ska på mej? Testade ju de först men de blev hel knas av allt..
Puss'N  

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards