Alla inlägg den 3 november 2011

Av Daniella - 3 november 2011 20:26

Tjenare tjenare! Idag kl två ungefär ko Sara t mej, sen drog vi t Erikslund shopping center å shoppa å hade kul.   Jag köpte en t-shirt med tryck och en t salva t min tatto (hade glömt den andra hemma å den va helt torr typ så köpte en ny när ja ändå va där). D: Köpte oxå värk tbletter för ja hade ont i huvve men glömde att ta dom, så de va ju bort kastade pengar!?    Sen käka vi IKEA korv! xD
Ja köpte massa små saker på city gross oxå men de orkar ja inte ta upp nu. Hittade jätte fina kläder å skor som ja inte hade råd med oxå såklart, vrf kan ja inte bara få vinna en miljon? Skulle va så jävla gött!  
 

Efter ja varit där med Sara iaf så åkte jag med pappa t stan å vi kollade på bio! De va kul, sket längesen! Mysigt att se på bio ju, men lite väl dyrt tkr ja.. Både pappa å ja tyckte filmen va bra iaf, det var "Svensson, svensson. I nöd och lust..". En värd film att se, enligt mej!    


Nu ska ja byta om å krypa ner i sängen å ha film mys.. för mej själv..
Ha de så fint. Nattinatti.  
 
"Facelook of today"! Hahah ;P
Puss'N  

Av Daniella - 3 november 2011 12:06

Hejsan, vaknade för ungefär en timme sen av att nån mimer kille va utanför å förde oväsen. D: Sen dess har ja bara kollat tv å kollat igenom reklamen. Har inte ont i magen längre! Så skönt, hade de bara 2 dagar denna gång!  
Senare idag, vid kl 2 ska jag med Sara till erikslund shopping center tror ja de va. Kanske blir lite stan med, vet inte riktigt.. Shoppa nånstans iaf.   Berättar sen ifall ja köpte nåt, men finns inge spec ja kmr på nu som ja behöver köpa.
Senare mot kvällen ska ja nog kolla bio med pappa tror jag. Hoppas de iaf, va jätte lägesen!  
Puss'N   

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards