Alla inlägg den 23 november 2011

Av Daniella - 23 november 2011 13:38

Hejhej, sitter här i skolan på Psyko soc lektionen å lyssnar på några som föreläser om nåt.. Kommer tyvärr inte ihåg va de hette, men de handlar om att man kan gå till dom och prata om man mår dåligt. Åh, "talk to me" hette de tydligen sa en av dom nu, så aa de e de ja lyssnar på nu. Sanrt börjar den sista lektionen för idag. Efter det här som pågår nu. Skönt de iaf, så dunder ont i tänderna å hängig för min dumma förkylning.  
Skulle kanske träffa en kompis efter skolan men han svarar inte så venne riktigt nu hur de blir? Får väl se, annars blir ja nog bara hemma å vilar mej.


Bilden är tagen på förra lektionen!     
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards