Alla inlägg den 3 december 2011

Av Daniella - 3 december 2011 10:47

Hej där. Vaknade för en timme sen ungefär så är fortf trött. Jag har funderat lite, tycker ni att ja ska fortsätta blogga eller inte? Det är ju ändå bara 10 pers i genomsnitt som kollar min blogg varje dag. Sen jag hade en "paus" så har de aldrig blivit ett högre tal igen typ. Inge kul att sitta här och skriva en massa om det ändå inte är nån som ser det. Då kan ja lika gärna sketa i de å gö annat ist.. Ni får gärna kommentera å säga vad ni tycker.  
Igår kväll va jag först med Mattias ett tag, tills han skulle hem å gö nåt.. Sen träffade ja Patrik en snabbis här utanför bara. Så blev ingen fest eller så, tyvärr. Har inte druckit lr festat på evigheter nu känns det som, nu vill ja fan de! Får väl se om de blir nå ikv lr om ja bara blir hemma ikv igen å slappar framför tv:n..
Äntligen har min m-värk gått över iaf! Lr ja, ja har bara lite normal ont nu typ. Å de är inte så farligt, men skönt att slippa de värsta.  

Nu ska ja kolla på "Vi på saltkråkan". Fick bah ett rus av att NU, nu vill ja se nån av mina gamla barn filmer!! Hahah så fick de bli saltkråkan. x) Men den e ganska bra, tyckte jag förut iaf!
Puss'N  

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards