Alla inlägg den 6 december 2011

Av Daniella - 6 december 2011 19:58

Hejsan, ja idag har jag varit på lasarettet å blivit nersövd. Har varit så nervös över det i flera dagar, men de gick fint. Mår bara väldigt kasst såhär efteråt men själva tandläkargrejen gick bra.   Har ju tandläkar skräck så de va drf ja får bli nersövd. Jag valde även helt själv att ta en spruta ist för att få gas när ja skulle sövas. Vilket va sjukt stort av mej, har ju världens sprutskräck. Jag har inte tagit en spruta sen jag var typ 5 år, å idag tog jag sprutan utan lugnande lr bedövning. Är så sjukt stolt, trodde aldrig ja skulle klara av det!    
Men  ja ska vila nu, mår inte alls okej.. Skriver mer imorrn.

Här kmr några bilder på mej från helgen..

 
Min snyggsnygga tatuering!

 
Jag kan oxå grimasera. ^^

 
Sjukt fint hår!
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards