Alla inlägg den 7 december 2011

Av Daniella - 7 december 2011 10:45

Hejhej, blev hemma idag oxå eftersom ja fortf mår väldigt kasst sen narkosen. Jag avskyr att bli nersövd, lr mest tiden efteråt när man vaknar och de känns som man aldrig mått sämre. Men det är åndå så skönt att få de sista gjort nu. Nu har ja inga hål längre å ja hann precis göra dehär innan ja kmr få börja betala.   Tror ja skrev dedär lite konstigt kanske? Aja, tror ni fattar vad jag mena ändå.
Har vaknat flera ggr å hostat å haft ont i huvve inatt. :/ Mamma är iväg till affären nu så skulle köpa haöstabletter å isglass t min hals. ^^
Men usch för att snön kommit idag! Jo visst ja tkr att det är fint med snö ute men skulle ja få bestämma så skulle de kma snö dagen innan jul å försvinna dagen efter nyår. Alla bussar blir försenade å de e halt å kallt ute. Drf jag inte tkr om vintern.. Menmen, jag överlever ju ändå. ;P
Nu ska ja vila lite igen. Ska leta efter saken så ja kan få in bilderna från mobilen på datan senare idag. Om jag hittar den så blir det nog en liten bildbomb.  
Puss'N  

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards