Alla inlägg den 10 december 2011

Av Daniella - 10 december 2011 23:46

Hejhej, har äntligen hittat grejen så ja kunde ladda över bilderna från mobilen!!   Så ska väl lägga upp endel bilder här sen ska ja lägga mej i sängen å kolla lite tv, e ganska slut nu..
Skulle vilja ladda upp så många fler bilder här men tyvärr kan jag inte det.   Har massa fina bilder men det är en sak som sätter stopp för att ja ska kunna lägga upp dom här, kan inte säga vrf heller. Men lägger upp många bilder ändå. ^^ Titta å kommentera gärna! 

 
Vissa bilder är väldigt gamla! Johnas var lite trött den natten tror jag? ;P

 
Linn hade somnat i min famn, så sööt. ^^

 
Målade lite kul på marlenes naglar en kväll.   


Och målade egen fransk manikyr på mina naglar. INGE lösnaglar! ^^

   
Älskar Choice garden! Nån som vill bjuda mej? (A)

 
Dehär va nog första å sista gången man fick se klassen tillsammans och samarbeta! Vi satte på pynt på skåpen. Men nån jävel tog bort allas snöre utan att ha tillåtelse till de så ja sket it sen å rev bort mitt papper. Orka tjafsa över lite skåp pynt typ?   

 
Slutresultatet av skåpen.

 
Mattias har en väldigt fin stil när han tar kort på saker, tycker ni inte de? ;P xD

 
Fina blåa groggar!   Sorry att vissa bilder e felvända. Den här datan e sämst. -.-' 

 
Mina älskade hönapönooor!   

 
Precis efter narkosen i tisdags. Fin i sjukhus rocken?   

 
Usch för att snön kommit! Men fint äre iaf.

 
Endel av ett självporträtt i serie teckning. 

 
Den där vita vill jag ha!!   

 
Festen igår, Malins hund pissa ner stället. ;)


Söta Lizz   

   
Var väldigt trött när ja kom hem! x)

 
Sjukt god på burk oxå!


Jättegoda bollar/praliner som vi köpte idag!   

   
Testade mössor idag! Hahah snygging? 

 
I väntan på bussen..

 
Pappa köpte t mej idag! ^^


Bild från igår.  

Ni får jättegärna kommentera vad ni vill se/läsa här på bloggen. Vill ni att ja lägger ut bilder lr kan ja lika gärna strunta i de lix?   Vill veta.
Men nu ska ja borsta tänderna sen kanske sova.
Puss'N     

Av Daniella - 10 december 2011 23:15

Hejsan. Igår vart det "fest" hos Malin för min del. Mest chill men ändå.   Drog hem vid halvtvå tror jag, så orkade inte sätta mej vid datan då.. Vaknade sent idag, strax efter elva. Sen drog vi till Erikslund shopping center, jag och mamma. Köpte lite julklappar till pappa å så käka vi på IKEA. Det var gratis buss idag, vi hann precis med sista gratis bussen hem! xD Va massa somalier på bussen innan så vi kom knappt ut, smockat. D: Ska kanske dit nån annan dag oxå fast med nån kompis, så ja kan köpa nå julklapp t mamma oxå. Men har redan två t henne. Men kul å ge flera!
När vi kom hem så ställde vi oss direkt å bakade pepparkakor så nu har vi massor!   Vi kom hem typ kvart över åtta, bakade direkt och allt blev nyss klart. Så vi har hållit på med det ett tag nu kan man väl säga. x)
Puss'N  

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards