Alla inlägg under december 2011

Av Daniella - 2 december 2011 10:20

Hejhej, fortf sjuk men min lärare tvingar mej va kvar i skolan när ja väl kom på utvecklings samtalet.. D: Men själva samtlet gick väl ungefär som det brukar. Vi sitter å snackar om pengar å vad klassen samlat ihop. -.-' Har ont, är hängig å är hungrig.. Vill hem.   Får se om ja skriver mer.

 
Puss'N 

Av Daniella - 1 december 2011 10:07

Hejsan, idag är det första december! Nu är det inte långt kvar till julafton. Och ingen snö har kommit än, fy va skönt! Om jag skulle få bestämma så skulle jag vilja att de kom massa snö dagen före julafton å sen försvann allt dagen efter nyårs afton, de skulle ju vara perfekt om du frågar mej!  
Missade julkalendern på tv imorse.. -.-' Haha, nemen ja vaknade mitt i natten igen (vid 4) å hade sjukt ont i magen så är hemma idag med. Fattar inte vrf just jag måste få så ont när jag får mens?   Har iaf tagit värktablett så värken är lite dämpad nu iaf, å sitter i sängen med en värme sak på magen igen.. Det enda som hjälper lite, men har fortf väldigt ont.
Idag blir det bara att ta de lugnt tror jag. Ska se tv å vila nu. Får väl se om de blir nå mer skrivet här senare idag.
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards