Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Daniella - 2 januari 2012 21:12


Videoklipp på fyrverkerier från nyårsafton!  
Puss'N 

Av Daniella - 2 januari 2012 21:03

Hejsan. Tänkte bara klaga lite här, måste få klaga lite faktiskt! Har så sjuukt ont i magen å svanken pga den dumma värken!   Sitter i sängen med värme kudde på magen å kollar på Sommaren med Göran som precis börjat på tv4, för er som ville veta de. ;P
Ska nog gå å ta en värktablett å värma på kudden lite mer, har så piss ont! Vrf skulle ja bli tjej för? Lr vrf skulle just ja få så ont för?! Aja.. Nattinatti!
Puss'N 

Av Daniella - 2 januari 2012 19:52

Tjenare, har precis varit ute å shoppat lite med pappa.   Det blev 1 vitt dra-på lakan, 4 svarta örngott med kines tecken, 1 rödaktigt påslakan set med örngott också det med kines tecken, och så lite godis å en dricka! As nice, kmr bli så snyggt i min säng med bara kina tecken över alla kuddar å tecket. Fint med olika färg oxå!


 
Puss'N    

Av Daniella - 2 januari 2012 13:12

Hejhej, snön kom igår å är nästan helt borta idag. Jippie. Men de e massa is å slask ute nu, ogilla det. Å så regnar de, inte kul. Men de gör inte mej så mkt för ja ska ändå bara vara hemma å slappa idag. Har fått m-värk så orkar inte gö nå idag. Tips på hur ja kan få bort värken lr iaf minska den? Får sådär fruktansvärt ont jag. Har testat de mesta men de e knappt nå som hjälper.  
Jag tror att jag har skaffat en ny hobby, bygga pärlplattor! Haha, jag har gjort 3 st nu på morgonen å har typ tusentals som ja gjort den senaste månaden.. När ja inte har nå annat att gö så gör ja nya pärlplattor men vette fan va ja ska gö av dom nu. Vill ju inte bara slänga alla.   Så om nån vill ha nån speciell platta så säg bara t. ;P
Här kmr lite bilder från tidigare:

 
Mina sötnosar.

 
När ja lagade grön mat t pappa. ^^

 
Första snön..

 
Nån dålig bild på mej bah.

 
Jag å mamma käka på IKEA.   

 
När vi skruva säng.

 
Tyvärr blev vissa bilder vända åt fel håll. men ni får väl vrida på huvve.   Fin bild iaf. 

 
Jag, för några veckor sen.. Osminkad å fin?

 
Ett timglas från tandis.   

 
Vår julskinka!

 
Pääärlor!

 
Ja, pappa köpte en "ny" bild, så denna får ja övningsköra i nu.. xD Fin vinter bild va   

 
Sket stor å sket god å sket billig maräng!   

 
Bara nån bild.

 
Gott nytt år!

 
Sminkade Filippa lite på nyår. ^^


Snapps visor?

 
Fick en fin bild på fyrverkerierna! ^^

    
Då va de slut..

 
Så söt bild! Linn å ja sitter lika med våra ben/fötter. ^^

 
Data nördar dagen efter nyår. ;P
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards