Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Daniella - 12 januari 2012 19:06

Hejhej, längsta skoldagen idag. D: Jag å Matilda har iaf varit å köpt 12 varsinna energidrycker å ställt i våra skåp så vi klarar av en vecka till.   (Jag som lärt henne dricka de *stolt*) Hahah. xD Ska kanske köpa mer imorrn, får se hur de blir. Nu har ja euroshopper, power king och power king green energy. Fast de där green energy kan ja lova att ja aldrig köper igen. Så konstig smak å inte ens nå goda. D:
Hmm, sen träffade ja en "ny kompis". De va kul, vi va på stan lite på lunchen sen drog han när ja börja skolan. ^^

- Donken i skrapan har den sämsta maten, sämsta personalen och är snåla som fan! Igår fick ja en kall hamburgare å stenhårt bröd, osten såg jåtte äcklig ut. Å både ja å Matilda fick bara en halvfull strips. Blev så jävla pisst på dom så ja öppnade hamburgaren å slängde ner den på bordet så de blev alldelles kladdigt, rätt åt dom. Fy fan ska aldrig mer käka där!
+ Donken i punkt e mkt bättre!! Personalen e nästan alltid glad å trevlig, man får en full strips plus att maten alltid är varm och färdig. Ock så är det mkt finare å mysigare i den donken.
Ville bara berättta de så ni vet.

Nu ska ja duscha, mamma tjatar på mej. xD
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards