Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Daniella - 7 februari 2012 21:34

Hejhej, idag mådde ja inge bra på förmiddagen alls. Men de blev lite bättre fram mot eftermiddagen.
Åkte med mamma t Erikslund idag å gick runt i lite affärer, vi käkade på nån ny thai restaurang där. De va sket gott! ^^ Flörtade lite me killen som jobba där så vi fick fylla på dricka gratis fast de egentligen kosta 5 kr.   Blev att ja köpte en tröja, ett par snygga skor å 3 stora maränger där! Skorna va sket snygga verkligen! Å tröjan/ t-shirten med, de va sånt där "transparent" svart typ på ryggen på den tröjan. Så min tattoo syntes, jätte snyggt. ^^
Sen har ja bah duschat å tagit de lugnt sen ja kom hem, å just nu är grannen här å sitter å snackar med mamma i köket. Hon ääälskade mina skor, fick knappt behålla dom. ;P Hehe.
Här e skorna iaf, inte bästa bilden för de e taget med web cam.. Men ni ser ju på ett ungefär hur dom ser ut, dom e iaf uber snygga!

 
Utsidan. Dragkedjan va på utsidan av denna sko! Lite tvärtom mot va ja e van vid. x)

   
Insidan. Helt svart, snygga va?  
Puss'N  

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards