Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Daniella - 10 februari 2012 19:24

Hej, ville bara berätta för er alla hur dålig just den här Veet hårborttagnings krämen är. Den gav mej brännskador på hela benet alldeles nyss. Som tur är så tog den slut efter ja hade gjort ena benet så ja hade en ny fast en rosa Veet på andra benet och den funkade perfekt. Men den här lila sprayen är alltså inget att ha, nu har ja röda prickar å röda stora märken över hela mitt ena ben. Väldigt kul att ha det när man ska ha en kompis sova över här imorrn natt och ska ut å chilla med vänner dessutom. Får verkligen hoppas det sluta göra ont å svida imorgon iallafall!
Mamma har hjälpt mej att smörja benet med bedövnings salva nu så de börjar bli aningen bättre iaf.
Men denhär är alltså en stor besvikelse, aldrig mer ska ja köpa dom lila Veet.

 
Bild på skiten.

   
Bild på en del av mitt ben, finns mkt mera! -.-'  
Puss'N  

Av Daniella - 10 februari 2012 12:46

Hejsan hejsan. Idag hade vi nån HLR kurs i skolan, fick godkänt på den! Men de fick alla.. xD Har sjukt ont i handen efter  dedär, helt öm!  
Nu är grannarna här å snackar å fikar lite. Strax ska ja å mamma ner på stan å skriva på nå kontrakt om den nya lägenheten, å ja ska kolla lite på tapeter å golv när vi e där!
Skriver mer när ja kmr hem.  
Puss'N  

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards