Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Daniella - 8 oktober 2012 19:18

Tjenare, idag har ja suttit på jc, som vanligt nu för tiden.. Hade bara halvdag idag, vilket var skönt! Ellie kom och lekte med pappers flygplan med mej å David på jc! Lite kul va de.. ;P Sen drog vi ner på stan å bah gick runt typ, blev inte så mkt gjort. Kom på nu att ja skulle ju t um!! Måste dit imorrn, är inne på min sista karta. D: Inte för att nån behövde veta de, men nu har ja iaf sagt de! ^^

Just nu sitter jag i sängen å kollar på Family guy, är uttråkad.. o:

 
Var på kryssning i lördags med Carro, här är en bild på våra blåbärs drinkar! ^^ Dom va jätte goda faktiskt! Va kul att komma iväg lite, även fast de bara va en dags kryssning.. Men ändå, vi hade kul! :) Sov på bussen dit, tog några cider, nån drink, käkade nån konstig kyckling å shoppade! ;P

Puss'N

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards