Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Daniella - 17 januari 2014 10:53

Hallojj, inatt hade jag rätt svårt att somna för jag låg bara och hosta och hosta hela tiden. Höll på att somna flera ggr men så kom hostan å väckte mej. :/ Till slut kunde jag sova iaf, men vaknat rätt många ggr under natten inatt så var rätt död imorse när jag va tvungen att gå upp.. D;

Nu sitter jag på w4u igen och har så trist man kan ha ungefär, funderar på att gå ner t apoteket och köpa halstabletter strax. Ikväll ska jag till Simon igen, vet inte riktigt vad vi ska gö men de visar sej väl. ^^ Sover tusen ggr bättre där, fråga mej inte vrf men mina sömnproblem är nästan som helt borta då. Sen kommer dom tillbax igen, riktigt jobbiga!

Jag är såsåså sugen på att bada nu och har varit de i en vecka drygt! Vill till något äventyrsbad helst, men de finns ju inget i Västerås än.. I höst kommer dock det nya badet i Västerås att ha premiär, har hört att det kommer bli riktigt stort!? Åtta våningar, en genomskinlig ruschkana som går utanför och in i badhuset igen, 200 pers kmr jobba där, ett nytt hotell, 4 olika restauranger och en av nordens största dyktank eller va de va dom sa?! :o De sista kmr ja inte ihåg exakt hur de va men trore va så! :) Coolt ju, hoppas det inte blir svindyrt att gå in dit sen! :)

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards