Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Daniella - 21 januari 2014 22:31

Ja, jag har ju inte sovit bra pga min hosta. Så fort jag lägger mej ner så hostar jag tusen ggr mer än annars, hostar annars med men inte alls lika mycket. Så de är jätte jobbigt på nätterna! :/
Men nu har jag dock fått hostmedicin från min läkare så under natten som var så vaknade jag bara 2 gånger, varav bara en va pga hostan. De va riktigt skönt, blev dessutom trött av medicinen så hade inge insomningsproblem heller som jag i vanliga fall har nästan jämt. :)

Tänkte skriva att jag sitter och kollar på Paradise hotel nu men det slutade precis, typiskt. Hehe. Har nyss duschat så nu luktar jag gottigott igen! Allt känns så mycket mer ansträngande och jobbigt när man e sjuk och heltäppt i näsan. Man blir andfådd av minsta lilla i princip. -.- menmen..

Av Daniella - 21 januari 2014 00:01

God kväll, jag har egentligen ingenting sådär speciellt att skriva om just nu men har inget annat att göra och försöker ju komma igång med bloggen igen så "vad tusan"... Eller? :P

Idag var jag på w4u, hände inget speciellt där.
Har äntligen fått hostmedicin så inatt ska ja f*n inte vakna tusen ggr av att jag hostar sönder halsen! Skönt de. Ska nog ta de nu å sen bara borsta tänderna och lägga mej tror jag. Finns väl inte så mycket mer att göra nu? Känner mej mosig och hängig. :/

Nattinatti :*

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards