Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Daniella - 23 januari 2014 09:10

Hejhej igår glömde jag visst att skriva något inlägg (vill försöka göra ett varje dag fast de e inte alltid det går) men det hände inte så mycket igår ändå. Jag var ner på stan och gjorde ett ärende, sen direkt hem eftesom jag är sjuk och hade "fruktansvärd" m-värk, sen träffa jag Simon och vi åkte till affärn å köpte saft. Sen hände inte så mycket mer, kollade Paradise Hotel och la mej i princip.

Idag (just nu) är jag tillbax på w4u igen, söker jobb (som ja egentligen gör bättre hemifrån)och dricker saft (som oxå e bättre hemifrån!).. x)
Får se hur resten av dagen blir. Hem å käka nåt, mer än så vet jag inte riktigt än. :)

Ojoj vilket långt inlägg! Eller?.. Jag skriver mer imorrn lr när jag har tid och när det händer nåt så jag har nåt att skriva om. ^^ Nu ska jag gå å prata med en jobbcoach. Hejhej :*

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards