Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Daniella - 29 januari 2014 16:54

Jasom rubriken säger så har jag faktiskt fått ett riktigt jobb. Typ omg trodde jag aldrig skulle få nåt jobb!? Var på intervju den 20e och idag ringde dom och sa att jag hade fått jobbet! Känt mej helt... paff å skum sen dess. Haha :)
Hoppas jag kommer trivas med mitt nya jobb i alla fall.

Förutom detdär med jobbet så har både idag och igår inte varit så bra dagar. Menmen man kan väl inte alltid va på topp, right? Har i alla fall inte gjort så mycket alls.
Idag va det jag som lagade maten och mamma tyckte den var jättegod, borde bli kock! ;)

Imorrn ska jag egentligen på ett studiebesök hos ett hund dagis där jag möjligen skulle börja praktisera men nu är väl inte det någon ide så jag får prata med dom på w4u imorrn å berätta att jag fått jobb och se vad dom säger. ^^ Lite synd samtidigt, älskar ju djur å hade gärna velat praktisera på ett hund dagis. :/
Aja man kan inte alltid få som man vill, får skaffa mej en egen hund eller katt istället. ;D

Pussen!

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards