Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Daniella - 9 juni 2014 22:55

Hejhej idag har det varit strålande sol och väldigt skönt väder ute. Har legat och solat någon timme, sen har jag bara tagit det lugnt, käkat och duschat. Nu tycker jag att sommaren borde komma på riktigt, Hittills har det ju varit ettpar dagar med stålande sol och värne, sen har det kommit en vecka med höst väder nästan (så man fryser ordentligt). Kan inte sommaren komma på heltid nu, vara varmt å fint väder hela sommaren? ^^

Jag blir förkyld hela tiden nu, undrar om mitt jobb kan ha något med det att göra? ;P
Hostat sönder min hals igår, inatt och idag så ringde doktorn idag. Ungeför 4 timmar senare hade jag fått hostmedicin så mamma va snäll och cykla t apoteket å tog ut det åt mej. :) Ska ta de nu till natten eftersom jag blir lite seg/trött av den medicinen. Hoppas jag får sova skönt och bra utan hosta inatt då.

Imorrn funderar jag på om jag ska åka ner en vända på stan om ja inte hostar ännu mer å blivit sjuk då. Sen blir det väl ut å gå en sväng, antingen med S eller ensam, det återstår att se. Hoppas på fint väder imorrn. ^^

Nattinatti nu. :*

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards