Alla inlägg den 23 juli 2014

Av Daniella - 23 juli 2014 21:33

Hejhej, i söndags kom jag hem från Spanien. Längtar redan tillbaka till den värmen och stranden m.m Men det är ju ganska fint väder här med, fast här finns ju alla bekymmer och problem kvar. x( Var så skönt att komma iväg ett tag. Har solat, badat och shoppat. Ska jag vara ärlig så har jag nog aldrig varit såhär brun förut, glad tjej typ! :'D Är inte jätte brun nu heller men jag har rätt svårt att bli brun, så känns kul att jag blivit såpass brun nu att folk märker det iaf! Hahah. ^^

Såg idag att det bara är 13 dagar kvar tills jag fyller år, omg! Jag vill inte bli äldre, kan vi stoppa tiden nu? x( Menmen, får tänka bort siffran och bara vara så ung/gammal som jag känner mej! ^^ Jag önskar mej ett piller så jag kan stanna i ålder å inte bli äldre. Fast de e ju tyvärr inte så realistiskt att önska sej.. >.< Ne vill ni veta vad ja önskat mej? Bara för att? ^^
Smycken, blomkrans (hårband), mini ros, pengar (trist att ge men kul att få haha), parfym (min enda riktiga e påväg att ta slut, resten jag har e EdT ist för EdP >.<), sminkborstar osv.. vet redan nån sak ja kmr få men ska försöka "glömma" de. Hehe ;P

Imorrn ska jag va med S hela dagen antar jag, tror vi skulle hjälpa hans kompis med en soffa sen vet jag inte riktigt, kanske va ute om de e sol å sen kolla nån film eller så. Vi får se. :) 

Längtar till den 9e Augusti såå mkt nu! Ni får nog veta då vad som händer/vrf jag längtar! :D

Puss hejj!

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards