Alla inlägg den 28 juli 2014

Av Daniella - 28 juli 2014 02:08

Hejsan hejsan, nu är klockan 2.12 och jag har tråkigt så tänkte att jag kunde skriva ett litet inlägg här. Igår va jag ut med kompisar, först drack vi lite på löga sen drog vi ner till sjö krogen! Riktigt kul kväll vare med bra sällskap! De måste göras om. ^^
Gick så mkt inatt så har haft ont i fötterna idag, gick värsta omvägen från krogen till stan å sen runt till Hammarby nånstans. Vi somna där i några timmar sen gick jag å P ner till affären å köpte drickor för alla var typ törstiga. ^^
Åkte hem vid tolv lr nå sånt idag å somnade nästan direkt jag kom hem å sov några timmar till, välbehövligt! Sen har jag faktiskt inte gjort något speciellt idag, rätt seg dag.

Här är en bild från igår, blev rätt många drinkglas på vårat bord! Hahah
 

Nu ska jag borsta tänderna sen försöka sova. Nattinatti hejj. :)

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards