Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Daniella - 5 augusti 2014 22:51

Hallojj och ett stort grattis till mej själv, bara för att! Blir mer tant för varje år som går! :o Haha fast känner mej ju inte riktigt så gammal å de e väl de som räknas? ;)
Dagen idag:
Mamma kom in å väckte mej, kände genast att de börja lukta rök så fort ja vakna. Kollade ut oc såg en rätt tjock dimma av brandrök från skogsbranden här i närheten! Det har svidit så mkt i ögonen så har haft solbrillor största delen av dagen inomhus. :/ Aja hur som helst så kom mamma in med presenter å sjöng för mej, gulligt. ^^
Fick lite kläder, hårband, påslakan och present kort av mamma. <3
Sen kom pappa, moster och kusin över på födelsedags fika och av dom fick jag pengar så jag får köpa de jag vill och behöver. <3
Lite senare på dagen kom S och åt "lite" tårta ( haha ;p) och grävde mask med mej. x) Fick ett jätte fint halsband i silver av han. <3 Sen när han skulle hem så såg vi en så söt liten igelkotte utanför som vi satt å prata me å kolla på ett litet tag. Han verka nästan va blind. :')
Sen har jag bara käkat lite å suttit här vid datan tills nu. Ska strax borsta tänderna och sova, inte mått så jätte bra av all rök idag så känner mej lite trött å hängig nu.
Tack till alla som kom och till alla som grattat mej. Trots jobbig rök så har ja haft en fin födelsedag. ^^

Nu över till något annat, min mobil är helt sönder så kan inte ta bilder å lägga upp här tyvärr. :/ Har sån beslutsångest om jag ska lägga ut 1900 på att laga mobilen (note 3) eller lite mera på att köpa en ny mobil. Känns surt både och då ja bara haft denna i 5 månader! :( Hjälp? Måste dock bestämma mej väldigt snart för jag behöver mobilen i jobbet och så vill jag kunna ta kort..

Nu avslutar jag detta inlägg som råkade bli ganska långt. Venne om nån ens orkar läsa det. >.<
Nattinatti! :*

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards