Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av Daniella - 31 augusti 2014 14:30

Som rubriken säger.. Höst, sommaren gick för snabbt/var för kort! Hann ju inte ens bada ute här i sverige, det känns så tråkigt! :( Jag hatar hösten och vintern, de e de värsta jag vet eftersom jag är så otroligt frusen. Blir ju nästan deprimerad nu för sommarn tog slut så snabbt! Menmen längtar tills nästan vår och sommar i alla fall. :')

Den 10e augusti skulle det ju hända något speciellt som jag skrev i något tidigare inlägg, gissa vad? Jo vi har numera en ny busig gosig familjemedlem här hemma! Hon kallas mest Sötnows men även Snuttis så hon har två namn kan man säga. Kärt barn har ju många namn. ^^ <3
Hon var världens skyggaste blygaste katt när hon kom till oss, nästan så de kändes hopplöst. :/ Men efter en vecka började hon känna sej som hemma och efter ungefär drygt 2 veckor blev hon så otroligt kelig och sällskapssjuk. Riktigt roligt att hon blivit så. Hon är fortf lite blyg mot nya människor och "skeptisk" till vissa saker men hon vänjer sej mer och mer. ^^
Här kommer några bilder på min lilla Sötnows.

     

Hörs i nästa inlägg, tills dess; hare bra! :)
Pusshejj

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards