Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Daniella - 4 juli 2011 15:18

Hejhej igen, nu sitter ja å käkar lite gelehallon. Innan de börjar gö sådär sket ont i tänderna när man käkar. ;o
Ja hade fått nån gratis kupong på milda margarin på mobilen som ja fick på nån sida på datan. Så vi fick en gratis milda idag på affärn! xD  Där tjänade vi in 16 kr, hahah.    Nej nu har ja inge mer att skriva.
Puss'N 

Av Daniella - 4 juli 2011 13:51

Hejhej, idag hade ja svårt att vakna när ja skulle. Men ja hann iaf till tandregleringen. Dom satte i en ny starkare å tjockare ståltråd i min tandställning, så hon sa att de troligtvis skulle spänna å gö lite ondare än vanligt när ja spännt den. Jag känner redan nu hur de drar men de har inte börjat gö ont än, har bah fått lite huvve värk av de.
Påvägen hem stannade vi på stan å köpte spicy mat (  )  och köpte lite saker på coop.. Så ja har nyss käkat å är nu mätt!
Hoppas verkligen inte att ja får så jätte ont av tandställningen denna gång.. Iaf. hon som fixade min tandställning tyckte ja va duktig som hade fått tbi i den där ståltråden själv utan sån där tång!   Hahah..
Just nu kollar ja lite tv å funderar på va mer ja ska gö idag? Vi får se.. Här kmr iaf två bilder på mej från idag. ;o

 
Här är en väldigt morgontrött bild! De syns att ja e trött. x)


Dagens "outfit". Fick bli mjukis stilen idag för de e så tråkigt väder!  
 
Puss'N

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards