Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Daniella - 18 augusti 2011 19:13

Hejhej å sorry för lite dålig uppdatering men har inte haft tid lr kommit ihåg att skriva i bloggen. Ska försöka bättra mej! Jag å mamma har iaf käkat pizza på rocklunda pizzerian för första gången, dom har ju börjat med glutenfria pizzor. Yess, äntligen ett till ställe där ja kan käka pizza, å dom hade faktiskt goda pizzor! Osten va annorlunda, den va god.    Så dit måste vi igen å käka pizza!
Idag har grannen varit här ganka mkt å pratat, så mkt mer händer inte en sånhär skit dag. De va sol först sen har de bara spöregnat sen fyra typ.. D:

Nu ska jag kolla tv med mamma antar jag. Å käka lite godas, kanske gör lite popcorn med! Sånt trök väder så de finns inge annat att göra än att sitta inne.   

Btw en kompis till mej gjorde min kväll ikväll.  Fick ljud mess som va så söta (å lite roliga oxå!). ^^
Puss'N

 
Måste bara visa vilken söt bild ja hitta.
Tagen från blocket tror ja de va.   

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards