Alla inlägg den 16 januari 2015

Av Daniella - 16 januari 2015 16:46

Hej.
Har så mycket jag skulle kunna skriva om och berätta men det mesta är tyvärr jobbigt och dåliga saker så jag håller det för mej själv. 
Igår och idag har jag varit till solariet och solat, så skönt. Haft ett uppehåll på lite drygt en halv månad nu, tänkte göra uppehåll minst en månad men jag kunde ej stå emot. ^^ Plus att jag har mått rätt dåligt och har så många tankar går runt i mitt huvud så behövde verkligen detta, slappnar lixom av där. :')
Jobbat halvdagar hela denna vecka och ska göra det i två veckor till, känns ju väldigt skönt me korta dagar men det är nog inte lika nice när lönen kommer sen. x( Menmen så kan de va ibland, tur att jag bor hemma fortfarande i såna här tillfällen.

Ha de bäst så får vi se när jag skriver nästa gång! :*

Tidigare månad - Senare månad

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards