Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Daniella - 8 juni 2011 19:27

Hejhej, mina kusiner Emilia å Jesper va nyss här. Och min moster oxå såklart.   Dom fick lite saker av mej, å så spraya ja hår spray färg i Emilias hår. Det blev så vackert!   Jesper e så söt, han skrattar å ler jätte mkt, men ligger mest tyst bara å kollar. ^^
Här e en bild på lilla Jesper  från idag:


Nu ska ja lägga mej å kolla tv, har ju fortf väldigt ont. :/ Skriver mer imorrn, ha det!
Puss'N  

Av Daniella - 8 juni 2011 14:39

Gratisbio är en sida där du kan få helt gratis biobiljetter och presentkort från massa olika ställen. En jätte bra sida, jag har själv fått två presentkort där ifrån. Du får poäng bara av att vara aktiv och besöka olika hemsidor, enkelt sätt att få gratis presentkort och biobiljetter. Gör som jag och bli medlem på Gratisbio du också.   








Eller bli gärna medlem via min värvnings länk. =)

Av Daniella - 8 juni 2011 13:56

Hejhej, detta blir ett kort inlägg. Har as ont för min m-värk, vaknade vid tre å vid sex inatt/idag å kunda inte somna om sista gången. Tog värktablett så ja blev jätte trött så ja kunde somna. Men ja somna å vakna å somna å vakna flera ggr om, sov typ en halv timme i sträck.. Inge kul alls me mens.  
Nu ska ja nog ta en till tablett för de börjar gö sket ont igen.. Idag händer nog inte så mkt, skippade skolan för ja kan typ inte stå rakt för min mage  is killing me!
Blir väl bara sängen hela dagen.. -.-' Hoppas ni hare bra iaf!   
Puss'N

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards